logo mob crni

logo crni
logo crni
T Logo 3c p DE
logo filmofeel 2017

app store ikona google play ikona

Prijavi se na newsletter

 

Predstavljen identitet 64. Pulskog filmskog festivala

Vizualni1CLANAK

U srijedu, 8. ožujka, u foajeu Kina Valli, održana je konferencija za medije povodom predstavljanja vizualnog identiteta 64. Pulskog filmskog festivala. Javnosti se uvodno obratila Nataša Šimunov, voditeljica odjela produkcije ovogodišnjeg Festivala i JU Pula Film Festival, te autori kampanje za 2017. godinu (Studio Sonda d.o.o., Poreč) Sean Poropat i Jelena Fiškuš. Konferenciji je prisustvovao i pročelnik Odjela za kulturu Istarske županije gospodin Vladimir Torbica, direktorica Turističke zajednice Pule Sanja Cinkopan Korotaj, gospodin Igor Škatar, direktor Pulaprometa d.o.o. i ravnateljica Javne ustanove Pula Film Festival, Gordana Restović.

Voditeljica produkcije, Nataša Šimunov pozdravila je sve prisutne te izrazila zadovoljstvo tradicionalnom suradnjom sa Studiom Sonda d.o.o., koja šestu godinu za redom osmišljava vizualni identitet Festivala. Hrvatski Telekom - Partner Festivala, već petnaestu godinu za redom prati i podržava Pulski filmski festival.
Pulski filmski festival i ove godine nastavio je veoma uspješnu dugoročnu suradnju s Pulaprometom. Prva primjena identiteta u javnosti započela je danas, putem informativnih ploča na autobusnim postajama i gradskih autobusa, kojim informacije o Festivalu putuju gradom. – istaknula je Šimunov.

"Rješenje polazište pronalazi u činjenici da je pulska Arena najveće kino pod zvijezdama u Hrvatskoj i samim time je doživljaj filma i emocija koje on prenosi intenzivniji, obzirom se dijeli s mnogobrojnom publikom, a filmovi gledaju na velikom ekranu. Točnije, ekranu veličine 19,10x8,90 m. Stoga su formati oglasnih površina odabrani kao alat koji korisniku direktno sugerira veličinu filmskog ekrana. U kampanji svaka oglasna površina tako prenosi tek fragment slike i komunicira nam koliko je puta površinu potrebno zamisliti većom kako bi se pojmila cjelovita slika te dostigla snaga i veličina filmskog ekrana u Areni. A što će se dogoditi kada se slika jednom otvori u potpunosti, a to je moguće dakako samo na ekranu u Areni, za to pričekajmo otvorenje samog festivala." – istaknuli su autori kampanje.

Voditeljica produkcije iskoristila je priliku i pozvala sve goste, medije i publiku na ovogodišnji 64. Pulski filmski festival koji će se održati od 15. do 22. srpnja.

T Logo 3c p DE

logo filmofeel 2017


app store ikona google play ikona

Prijavi se na newsletter

 
image

Lokacije

14 festivalskih lokacija

Opširnije
predsjednica hr

Min kulture logo

GRAD PULA LOGO

zupanijodjelzakulturu

pulaplus