logo mob crni

logo crni
logo crni
T Logo 3c p DE
logo filmofeel 2017

app store ikona google play ikona

Prijavi se na newsletter

 

Po 100% emocija u pulsku Arenu

vizuali1CLANAK

S velikim zadovoljstvom svoje povjerenje već tradicionalno ukazujemo Studiju Sonda, specijaliziranom za dizajn i komunikacije, koji osmišljava i promotivne komunikacijske koncepte Pulskog filmskog festivala. Oni se nadograđuju na festivalski vizualni identitet postavljen oko slogana "Film pod zvijezdama", a u kojem su zvijezde predstavljene točkicama, kao osnovnim grafičkim gradbenim elementom identiteta.

Pulska Arena najveće je kino pod zvijezdama u Hrvatskoj i samim time doživljaj filma i emocija koje prenosi postaje intenzivniji, s obzirom na to da se dijeli s mnogobrojnom publikom, a filmovi gledaju na velikom ekranu. U kampanji je svaka oglasna površina iskorištena kao alat koji korisniku direktno komunicira koliko je puta oglasnu površinu potrebno zamisliti većom kako bi se pojmila veličina filmskog ekrana u Areni – ekrana veličine 19,10×8,90, a pred kojim emocije dijeli oko 5.000 ljudi. Svaka oglasna površina prenosi tek fragment slike, a za sto posto slike i sto posto emocija pozvani ste u Arenu od 15. do 22. srpnja 2017.

Autori ovogodišnje kampanje Sean Poropat i Jelena Fiškuš iz Studija Sonda ovogodišnji komunikacijski koncept predstavljaju koristeći se veličinom ekrana u pulskoj Areni kao simbolom druženja, emocija i njihovih dijeljenja s velikim brojem ljudi, u čemu i leži duh festivala.

Komunikacijski koncept predstavlja se kao kombinacija osmišljenih detalja koji grade sliku o događaju izazivajući emociju kroz ljubav, napetost, strast i smijeh kao impresivnu snagu iskustva, kao svježu i prijateljsku otvorenost pri susretima. Možemo zaključiti da festivalski duh i karakter hoda ulicama pružajući informacije koje putuju gradom. Odavno je potvrđeno da Pulski filmski festival ima snažan utjecaj na tisuće i tisuće posjetilaca koji uvijek iznova, privučeni jedinstvenim ambijentom, kvalitetom i vrijednostima koje Festival nudi, doprinose uspjehu i zavidnoj perspektivi.

Prikazivanje filmova u najvećem kinu na otvorenom nikoga ne može ostaviti ravnodušnim – zbog brojnosti publike i prostora svaka emocija mnogostruko se uveličava, što u konačnici pruža neponovljiv doživljaj. Pa tako zajednički volimo, strahujemo, napeto iščekujemo ili se glasno smijemo pod zvijezdama i sa zvijezdama.

Studio Sonda / Nagrade
 

T Logo 3c p DE

logo filmofeel 2017


app store ikona google play ikona

Prijavi se na newsletter

 
image

Lokacije

14 festivalskih lokacija

Opširnije
predsjednica hr

Min kulture logo

GRAD PULA LOGO

zupanijodjelzakulturu

pulaplus