logo mob crni

logo crni
logo crni
T Logo 3c p DE
logo filmofeel 2017

app store ikona google play ikona

Prijavi se na newsletter

 

U sklopu programa Pula PROfessional održano predavanje i promocija knjige

pulaproCLANAK

Strategije plasmana filma Zvizdan u zemlji i inozemstvu: Studija slučaja Strategije

Predavačica: Ankica Jurić Tilić, producentica – Kinorama, Hrvatska

Svaki se novi film na svjetskom tržištu bori s nekoliko desetaka tisuća naslova koji izlaze te godine – osigurati vidljivost gotovo je nemoguć zadatak. Odatle proizlazi potreba za stvaranjem svijesti o budućem filmu dok je još u fazi razvoja. Uz nimalo lagan zadatak razvoja i produkcije projekta, neophodno je sustavno raditi na njegovoj vidljivosti, i na domaćem i na međunarodnom tržištu. Zvizdan Dalibora Matanića film je koji je imao izuzetan festivalski put, izrazitu vidljivost i značajnu međunarodnu prodaju.

Ankica Jurić Tilić otvorila je drugi dan programa Pula PROfessional 2017. Prezentacijom studije slučaja filma Zvizdan Jurić Tilić pokazala je kako u praksi funkcioniraju procesi razvoja reputacije projekta od filmske ideje do realizacije. Na primjeru Matanićeva filma na zanimljiv je način predstavila cijeli put kroz razvoj i financiranje, produkciju, festivalsku promociju i distribuciju. Predstavila je i način na koji se oblikuju ključni materijali filma koji služe promociji i distribuciji.

Istaknula je ulogu producenta u promociji i distribuciji filmova, naglasivši budućim profesionalcima kako je važna njihova inicijativa i angažman u promociji kroz sve faze produkcije filma.

Nikša Sviličić: Programiranje igranog filma 1 i 2

Danas u podne na Giardinima je održana promocija knjiga Programiranje igranog filma 1 i 2 autora Nikše Sviličića. Ta komunikacijska studija daje inovativan osvrt na semiotičko-narativne elemente scenarija koji potiču gledanost igranog filma. Postavljajući i provjeravajući hipoteze koje ekspresivnost semiotičko-naracijskog scenarističkog izraza koreliraju s recepcijom publike hrvatskoga igranog filma knjige Programiranje igranog filma 1 i 2 daju znanstveni odgovor na pitanje kako napraviti igrani film koji će osvojiti publiku.

Sviličić je istražio i analizirao koliko pojedini motivi i emocije utječu na gledanost i uspješnost filmova u pogledu nagrada na Pulskom filmskom festivalu. Knjige pokazuju u kojoj mjeri određeni narativno-semiotički filmski motivi posredno i/ili neposredno koreliraju s izvjesnošću uspjeha hrvatskoga dugometražnog filma u TV i kinodistribuciji.

Autor je istražio utjecaje preko 100 različitih motiva, poput ljubavi, samoubojstva, globalnih problema, bogatstva, siromaštva, temeljnih filmskih emocija (sreća/tuga/strah/ljutnja), redoslijeda prikazivanja na Pulskom filmskom festivalu te financiranja i produkcijskih aspekata.

Knjige su predstavili autor Nikša Sviličić, predstavnica izdavačke kuće Funditus – Tajana Obradović te moderator Mario Gigović.

T Logo 3c p DE

logo filmofeel 2017


app store ikona google play ikona

Prijavi se na newsletter

 
image

Lokacije

14 festivalskih lokacija

Opširnije
predsjednica hr

Min kulture logo

GRAD PULA LOGO

zupanijodjelzakulturu

pulaplus