logo mob crni

logo crni
logo crni
T Logo 3c p DE
logo filmofeel 2017

app store ikona google play ikona

Newsletter subscription

 

Promocija knjiga "Programiranje igranog filma 1 i 2"

Nikša Sviličić: Programiranje igranog filma 1 i 2

Funditus, Zagreb: 2016.
Moderira: Mario Gigović

Postavljajući i provjeravajući hipoteze koje ekspresivnost semiotičko-naracijskog scenarističkog izraza koreliraju s recepcijom publike hrvatskoga igranog filma knjige dr. sc. Nikše Sviličića - Programiranje igranog filma 1 i 2 daju znanstveni odgovor na pitanje kako napraviti igrani film koji će „osvojiti“ publiku.
Vrlo preciznim, dubinskim znanstvenim istraživanjem autor prepoznaje scenarističko-mizanscenske „pozitivne stereotipove“ koji posredno pridonose atraktivnosti filma, a koji su mjerljivi brojnijom posjetom kinoprojekci­jama i većom gledanosti filma u TV distribuciji, nudeći time mogućnost kreiranja prediktora za „formulu uspješnosti“ nekog filma, kako kod publike tako i kod kritike. Autor analizira velik broj različitih narativno-semiotičkih, scenografskih i mizanscenskih atributa i motiva za koje pretpostavljamo da utječu na raspoloženje gledatelja prema filmu, a upotrijebljeni su u 144 hrvatska igrana filma od samostalnosti Republike Hrvatske do danas. Knjige pokazuju u kojoj mjeri određeni narativno-semiotički filmski motivi posredno i/ili neposredno koreliraju s izvjesnošću uspjeha hrvatskoga dugometražnog filma u TV i kinodistribuciji.

Online tickets

Promocija knjiga "Programiranje igranog filma 1 i 2"

T Logo 3c p DE

logo filmofeel 2017


app store ikona google play ikona

Newsletter subscription

 
image

Venues

14 Festival venues

More
predsjednica

Min kulture logo

GRAD PULA LOGO

zupanijodjelzakulturu

pulaplus