logo mob crni

logo crni
logo crni
T Logo 3c p DE
logo filmofeel 2017

app store ikona google play ikona

Newsletter subscription

 

Predavanje Ankice Jurić Tilić

Strategije plasmana filma “Zvizdan” u zemlji i inozemstvu: Studija slučaja

Predavačica: Ankica Jurić Tilić, producentica - Kinorama, Hrvatska

Svaki se novi film na svjetskom tržištu bori s nekoliko desetaka tisuća naslova koji izlaze te godine – osigurati vidljivost gotovo je nemoguć zadatak. Otuda proizlazi potreba za stvaranjem svijesti o budućem filmu dok je još u fazi razvoja. Uz nimalo lagan zadatak razvoja i produkcije projekta, neophodno je sustavno raditi na njegovoj vidljivosti, i na domaćem i na međunarodnom tržištu. Filmu s malog tržišta, festivalski plasman bit će ključan za buduću međunarodnu distribuciju i prodaju, a na domaćem će tržištu vrijediti neka druga pravila. «Zvizdan» Dalibora Matanića film je koji je imao izuzetan festivalski put, izrazitu vidljivost i značajnu međunarodnu prodaju. Na primjeru ovog filma pokazat ćemo koliko je tome pridonijela strategija plasmana, koliko stručna pomoć a koliko sreća.

Online tickets

Predavanje Ankice Jurić Tilić

T Logo 3c p DE

logo filmofeel 2017


app store ikona google play ikona

Newsletter subscription

 
image

Venues

14 Festival venues

More
predsjednica

Min kulture logo

GRAD PULA LOGO

zupanijodjelzakulturu

pulaplus