Strategije plasmana filma “Zvizdan” u zemlji i inozemstvu: Studija slučaja
Predavačica: Ankica Jurić Tilić, producentica - Kinorama, Hrvatska
Svaki se novi film na svjetskom tržištu bori s nekoliko desetaka tisuća naslova koji izlaze te godine – osigurati vidljivost gotovo je nemoguć zadatak. Otuda proizlazi potreba za stvaranjem svijesti o budućem filmu dok je još u fazi razvoja. Uz nimalo lagan zadatak razvoja i produkcije projekta, neophodno je sustavno raditi na njegovoj vidljivosti, i na domaćem i na međunarodnom tržištu. Filmu s malog tržišta, festivalski plasman bit će ključan za buduću međunarodnu distribuciju i prodaju, a na domaćem će tržištu vrijediti neka druga pravila. «Zvizdan» Dalibora Matanića film je koji je imao izuzetan festivalski put, izrazitu vidljivost i značajnu međunarodnu prodaju. Na primjeru ovog filma pokazat ćemo koliko je tome pridonijela strategija plasmana, koliko stručna pomoć a koliko sreća.
Online tickets |
Predavanje Ankice Jurić Tilić |